Mereka Sudah, Awak Bila Lagi??

~~Welcome~~

Ini adalah blog peribadi kepunyaan seorang perempuan kampung :)

Wednesday, April 3, 2013

Parlimen Dibubarkan Hari Ini!

Assalamualaikum wbt..


Lepas mandi tadi aku on lappy, connect internet, bukak fesbuk..post pertama yang aku nampak adalah pasal parlimen yang dibubarkan harini! Akhirnya..haha.

Siang tadi aku tak bukak langsung segala macam laman sosial ni..sebab tu baru je tau tadi dah bubar parlimen, hehe. Sorilahh..aku kalau online pon selalu lupa nak tengok-tengok berita ni. Biasala laghaa dengan fesbuk, twitter, blog, keek..ha ape lagi??kihkihkih.

Yang bagusnya, bila dah bubar parlimen maknanya tak lama lagi pilihan raya laaa. Tak sabar ni aku nak memangkah (X). Haa sape yang aku nak pangkah tu..rahsia la. Sebenarnya aku pon tak pikir lagi aku nak pangkah sape..hihi. 

PRU 13 ini akan menjadi pengalaman pertama mengundi untuk Malaysia. So, dah boleh geng dengan orang-orang dewasa sebab dah layak mengundi, hihi :)

[sumber gambar]



NotaKaki: Don't Let Others Speak For You! Vote (X)

4 comments:

itu Akhil said...

selamat memangkah.:D

Diari Si Froggie said...

kita tak sempat nak daftar.. hiks. malang3.. :P selamat memangkah dear :)

iKhRam said...

selamat mengundi..??

tirahzairi said...

jom mengundi...hihi