Mereka Sudah, Awak Bila Lagi??

~~Welcome~~

Ini adalah blog peribadi kepunyaan seorang perempuan kampung :)

Monday, April 1, 2013

My 1st Keek!

Assalamualaikum wbt...Selamat malam :)


1 April 2013.


Masuk bulan kedua aku berpraktikal. Dan sempena itu, aku telah uploadkan satu video di Keek. Video pertama sejak aku mendaftar akaun Keek, hehe. Bagi sesiapa yang belom mempunyai akaun Keek, sila lah download application Keek ini di telefon pintar masing-masing. Best ok, boleh tengok macam-macam video oleh bermacam-macam orang. Selebriti? Ofcoz, ramai selebriti Malaysia telah pun ada akaun Keek. Contohnya, Fafau, Tomok, Lisa Surihani, Hanis Zalikha, Emma Maembong, Hizami Rahim (Eh??? haha..tak, beliau bukan selebriti tapi blogger retis, kihkihkih). Dan tak lupe Dr Halina pon adooo.hihi. Aku memang suka dengar suara dia, best..., dan aku jugak suka baca blog dia :)


Petang tadi, aku ada tengok video yang di Keek oleh Tomok. Comel betul anak beliau, si Arrian. Korang pon patut tengok tau. Dah ade beberapa parodi lagi tuuu.. kelass la Arrian, hihi





NotaKaki: Anda boleh cari saya di keek dengan nama @NurZainatul atau boleh juga [klik sini]









2 comments:

Ayue Rejaluddin said...

AJ ada keek..
Tapi malulah nak announce... =-D

zainatul abu bakar said...

AJ: alaaaa..jgn la malu2, kihkihkih :)