Mereka Sudah, Awak Bila Lagi??

~~Welcome~~

Ini adalah blog peribadi kepunyaan seorang perempuan kampung :)

Tuesday, July 3, 2012

Photoshoot Makeover With Yuyu Zulaikha!


 Assalamualaikum wbt...


Fuhhh marathon buat entri malam ni gamaknya. Baru sekarang ade masa nak update pasal photoshoot aritu. Maaflahh sibuk dengan final exam sekarang. Ni pon tak habis lagi...ade satu lagi paper selasa depan. Doakan kiteww ye :) Kak Yuyu pon dah buat entri pasal photoshoot ni semalam [KLIKSINI].

Sambungan dari entri sebelum ni. Lepas dapat tau berita gembira tu..aku terus tak ketentuan hala, macam orang tak pernah menang (memang tak pernah menang apa2 contest pon sebelom ni, huhu). Message kawan-kawan tanya diorang tau tak kat mana Bukit Gita Bayu Serdang ni, macam mane nak pergi, sape nak teman aku....blah blah blah.Rugilah kalau tak pergi kan...sebab ni lah seumur hidup nak jumpe kak Yuyu Zulaikha yang comel tu! Jadi dengan ditemani best friend aku Ct Khatijah & Raihan..kami pon bertolaklah ke Kl Sentral dengan menaiki bas dari Shah Alam. Dari Kl Sentral pulakk ambik teksi untuk ke Bukit Gita Bayu. Perumahan orang kaya-kaya kat sini tau, memang cantik sangat! Sampai awal gilerr ok, pukul 10 dah terpacak kat situ. Kak Nadzirah & Kak Diyana pon tak siap kan rumah lagi, huhu.

Pada mulanya aku tak sangka shooting ni kat rumah mereka. Tak payah cakap, memang cantik rumahnya. Kami dijemput masuk, diberi layanan yang first class oleh tuan rumah! Kami diberitahu bahawa minum pagi dan makan tengah hari disediakan. Tuan rumah pulak sangat-sangat lah friendly, Kak Nadzirah yang melayan aku dan kawan-kawan sambil bercerita macam mane friendlyfashion bertapak kat Malaysia, berkongsi tips berniaga online dan macam-macam lagi. Kak Diyana pulak sibuk di dapur sediakan makan minum kitorang..dia pandai masak tau, terharu sangat dengan layanan mereka. 

Dalam pada tu, aku berdebar-debar menunggu ketibaan kak Yuyu. Ape yang aku nak cakap dengan dia? Ape tips-tips yang aku nak mintak dari dia?? huhu, macam2 yang aku pikir. Alih-alih kak Yuyu datang, tetiba dah hilang dah sume benda yang aku nak tanya, hahaha. First time jumpe kak Yuyu:

Ya Allah keciknyeeeee kak Yuyuuuu!huhu


Kawan-kawan aku sampai balik tak habis-habis cakap "keciknya kak Yuyu" "Comellah dia". Tapi memang betulkan dia comel :D Selepas dimakeupkan oleh Kak ili (kawan kak Nadz) dan dimakeover oleh Kak Intan dari Eight, maka tibalah saatnya aku nak berlaga-laga pipi dengan Kak Yuyu, hahaha.


Malu-malu sebab tu gelak-gelak, haha :p


Pandang-pandang jeling-jeling mata kita sama memandang, ewah!
                              
Solo- Gaya ni je lah yang aku gheti pon, heh!
Kan dah kate gaya tu je lah yang aku mampu =.=

Dah kate..:p
macam bestfriend tak?hihi

Thanks friendlyfashion atas hadiah paling berharga ini :)
Terima kasih kawan-kawan temankan ai :)


Credit pic to: friendlyfashion

Eh sebelum terlupaaaaa, nak share sesuatu...korang tau tak Kak Nadzirah & Kak Diyana tu adalah adik kepada pengacara rancangan Best In The World kat 8tv, Razif Hashim...ala, rancangan yang ala-ala jalan-jalan cari makan tu, kalau tak kenal jugak meh aku tepek gambar,hihi


credit pic to: hansrollodepelicula.blogspot.com


Haha..ok tu je nak cakap, penatt woo tulis entry malam ni, haha




13 comments:

sofiarti oktarina said...

akak comel sangat! hadiah pon cantik2. jelesss hehe mesti seronok jumpa kak yuyu :) kan?

tahniah :)

SyaNa_SaN said...

huhu.. mmg suker tgk razif kt tv program tuhh.. wee. anyway, congrat zai! (syana_san *_*)

Askrie Hishamuddin said...

wahhhh, untungnya awaaaakkkkk. i teringin jugak nak jumpa yuyu tapi sampai skang tak kesampaian lagi. haha. Congrats dear!

zzanyy said...

Lawa dan kasutnya... FUYOOOO!

combi said...

bestnye dapat photoshot ngn yuyu :D

amal said...

kak yuyuu mmg kecik molek , dh 2 kali jumpaa diaa :)

http://applehijaulife.blogspot.com/2012/07/irine-nadias-wedding.html

tirahzairi said...

kirim salam kat yuyu eh....
#nama panggilan tirah pon yuyu...hehehhe#

Qa said...

td bace blog yuyu, lepastu nampak kak yuyu ada mention url blog u, eh mcm familiar je nama blog ni..laa skali awak.. wah cantiknye awak n yuyu.. :)

zainatul abu bakar said...

Qa thanks ye sudi singgah :)

zainatul abu bakar said...

ehemm..jauhnya name panggilan awak, yuyu ek?haha

Unknown said...

OMJ !! jelesnyer.. saya ade join tapi kalah. hahahahaha

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
niskeyrun said...

follow my blog
http://disyaenterprise.blogspot.com/