Mereka Sudah, Awak Bila Lagi??

~~Welcome~~

Ini adalah blog peribadi kepunyaan seorang perempuan kampung :)

Sunday, May 29, 2011

BEN ASHAARI REDAH BLOG BARU JER

Assalamualaikum...


Hye sume! Apa khabar? Yeay! sangat suke bila abang ben buat segmen ni. Thank you so much...baek sungguh abang ben, selalu tolong naikkan blogger-blogger baru. Saya memang penuhi syarat untuk join ni abang ben. Saya pun memang blogger baru, follower pun baru 45 tak sampai 100 pun lagi..hehe


Saya memang harap satu hari nanti abang ben akan sampai juga ke blog saya yang huduh dan tak seberapa ni. Saya kagum dengan abang ben..kalo boleh nak jadi macam abang ben, nak bawa blog ni sampai ke top 10 blog melayu satu hari nanti..InsyaALLAH.


Pandangan, cadangan atau kritikan abang ben terhadap blog saya ni amatlah dihargai :p


kepada sesiapa yang nak join [KLIK SINI]


p/s: alamak abang ben, tak dapat nak letak header blog ben ashaari...connection internet teruk la,sorry :(

7 comments:

Nurul ain sakimon said...

salam perkenalan,sy singgh dr blog abg ben.suka sgt blog awk

Sazali said...

singgah dan terjah dari blog bro ben...salam perkenalan

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

datang terjah blog ini dari segmen Abg Ben redah blog baru.....

happy blogging... (^^,)

Pembawa_Wacana said...

Bro Wacana tinggalkan jejaknyer...

sue perbs.. said...

salam perkenalan... redah sini dri segmen bro ben

zainatul abu bakar said...

salam perkenalan buat:

Nurul Ain Sakimon. Sazali, Izzat Nazmi Saiful Bahri, Pembawa_Wacana & Sue perbs :)

Muhammad Khairul Fahmi said...

salam perkenalan...

bestnya singgah sini :)

hepi blogging =)