Mereka Sudah, Awak Bila Lagi??

~~Welcome~~

Ini adalah blog peribadi kepunyaan seorang perempuan kampung :)

Friday, January 31, 2014

Kot Ye Pon Tak Payah La Menipu..Huhu

Assalamualaikum wbt..


Semalam aku ada dapat email dari satu company ni. Company ape? Ade lah..tak payah la aku mention. Tapi company beverages yg besar la. Kalau aku sebut mesti korang tau punya.

Email tu tertulis seperti di bawah;


Thank you for attending the recent interview with us.

We were most impressed with your skills and experience, but we regret to inform that we are unable to match it with our job requirements at this juncture…bla bla bla bla bla

*************************

FAKTA:

  • Aku TAK pernah dipanggil interview oleh company tersebut, waima phone interview sekalipun!
  • Bila TAK pernah dipanggil, takkan lah aku pergi interview, ye dak?
  • Aku apply job tu pada 15 sept 2013 (lebih kurang 4 bulan yang lalu)


Haish dunia oh dunia! *tetiba*




NotaKaki: Rasa macam nak beli susu NZF la nak buat teh tarik (hint). kuikui. Paham tak hint aku tu? Tak paham takpe. Kalau paham pun buat-buat tak paham sudah, tak payah tulis kat ruangan comment. Mampus aku. Hahahaha

**NZF tu huruf awal nama aku**

**ekau cari susu NZF memang tak jumpo lah jang oii, tunggu den buek produk dulu, nanti den lotak namo susu tu NZF. Kahkahkah**


Sekian segmen fakta atau auta kita hari ini. Take care people!

18 comments:

nohas said...

InsyaAllah, ada rezeki di tempat lain..

kdg2 staff syarikat tu just e-mail je sesuka hati..tak check pun..

zainatul abu bakar said...

Aminnn..tq nohas :)

Azhafizah MN said...

spam kot zai

Nurulhidayah said...

salah send kot.. keje banyak kate die :)

Tengkubutang said...

Haiiiii..Cakkk!!
done follow sini no. 306
sudilah kiranya follow me back yea..
he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

http://tengkubutang.blogspot.com/

dan my 2nd blog
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

syafiqa said...

company mana.
kelentong je kot ni haha.


amenda teh tarik. haha




roq said...

hahahaha. biase lah tu terkono

singgah2 la sini :)

Unknown said...

sy follow sini #307

nurfaezahabdullah1712.blogspot.com

company apa ye hehehe...

Lya Amie said...

terernya tak dpt inteview tp dpt result interview. haha !

zainatul abu bakar said...

Entahla..tp mmg di address ke zai

zainatul abu bakar said...

Thanks tengku butang :)

zainatul abu bakar said...

Shhh..adalah. Haha

zainatul abu bakar said...

Huhu :(

zainatul abu bakar said...

Adalah...hehehe

zainatul abu bakar said...

Itu la tu..macam2. Haha

zainatul abu bakar said...

Entahla kak..biaq pi la depa. Kihkih

Time Traveller said...

ntah ntah spam kot .. huhuuu.. bila balas kene virus..

Anonymous said...

Spamming maybe :)