Mereka Sudah, Awak Bila Lagi??

~~Welcome~~

Ini adalah blog peribadi kepunyaan seorang perempuan kampung :)

Saturday, December 8, 2012

May Our Friendship Last Forever

Assalamualaikum wbt...

I am super duper busy this month! Aku jarang guna perkataan super duper busy, jadi bila aku dah guna perkataan tu bermakna aku betul-betul-betul (baca dengan gaya upin ipin) bizi.

Semuanya bakal berlaku dalam bulan ini. Semua assignmentsss (ade 3 's' sebab ade 3 assignment) kena hantar sebelum study week. Of course lah bulan ni jugak study week. Eh, nak final dah??haha. Dan yang paling penting dan menggerunkan adalah peresentation Final Year Project (FYP) pada 21 December ni. Lebih kurang 13 hari lagi. Tapiiiiiiiiiii....progres kerja aku tersangatlah slow. Masukkan data dalam spss pon tak siap lagi..inikan pulak discussion nye :0 Aduhhhhh parah..parah..aku tak tau apelah nasib aku nanti. Semoga segala-galanya berjalan lancar. Tolong doakan aku ye :D

Despite all of this stress, there are things that made my day. They are my friends. Banyak kenangan manis yang tercipta. Sedar tak sedar, dah 4 tahun kita bersama. Pada satu petang khamis dalam bulan November yang lalu, sepatutnya kami semua ade kelas petang hari tu. Ramai jugak yang dah sampai masa tu. Sampai aje depan kelas kami semua macam "woahhhhhhhhh purpleeeeeeeeee" Haha. Accidently, without planning kami TERpakai baju dan tudung yang sama warna. Sepatutnya haritu ade 4 orang yang akan present, jadi memang diorang merancang pakai warna purple..tapi kami yang lain memang tak tahu menahu pon. Main pakai je..tak tahu pulak boleh sama dengan semua. Tapi malangnya haritu kelas cancel last minute. Jadi bila tahu class cancel, kami hanya senyum.tak.perlu.kata.apa.apa :D




Suratan atau kebetulan :P




No comments: