Mereka Sudah, Awak Bila Lagi??

~~Welcome~~

Ini adalah blog peribadi kepunyaan seorang perempuan kampung :)

Monday, October 31, 2011

Aisha Online Store Giveaway

Assalamualaikum...




Yeay! Excited nak join giveaway ni walaupun agak terlambat.hihi. Sebenarnya baru je follow Aisha Online Store..first thing yang membuatkan aku tertarik dan jatuh cinta adalah HEELS!! Semua heels yang ade kat Aisha Online Store ni semua cantik2 dan sangat comel ok! Aku berkenan sangat dengan Lady Bow Shoes, coooooomel sangat,hihi..tapi tak de budget lagi la nak beli. Tengah kumpul duit ni..hahaha. Kalau nak tau aku memang gila heels..aku tak boleh masuk dalam kedai kasut sebab besar kemungkinan aku takkan keluar dari kedai tu..kalau boleh nak tido dengan kasut kasut tu..muahahahaha :)


Ok. Kepada sesiapa yang nak join giveaway ni cepat tau, sebelum pukul 12 pg hari ni. So, hurry up guys! Hadiah yang ditawarkan sangat-sangat menarik;


5 pemenang bertuah akan memenangi the very gorgeous VINTAGE HANDBAG!! (OMG). Wah kalau menang ni boleh hadiahkan kat mak ni..dia dah lama tak tukar handbag baru. Another 2 lucky runner up pulak akan dapat GIFT VOUCHER RM 15!. Kalau nak tau syarat nak sertai boleh [KLIK SINI].


NotaKaki: I WISH I CAN WIN THAT GORGEOUS HANDBAG *^^*



2 comments:

Hizami Li said...

good luck then. :D

zainatul abu bakar said...

thanks zami! tp i xde luck la, myb next time :) akhirnye smpi jgk zami kt blog perempuan kampung ni,hihi