Mereka Sudah, Awak Bila Lagi??

~~Welcome~~

Ini adalah blog peribadi kepunyaan seorang perempuan kampung :)

Saturday, October 29, 2011

1st entry via Blogger-droid

Assalamualaikum..


Hye sume! Ape khabar? Lame sungguh tak update entry baru kan..haishhh bizi bebenor sem ni. Ape tak nya hampir gila aku dengan experiment, lab report, test bla bla bla. Patut la experiment sem ni dua je...itupon dah buat aku jadi  ...................******%&&/-@/--+)("!&/; hah paham paham sendiri la. Satu experiment je mkn masa sampai 6 jam..tengok tengok data tak bulehh pakai, graf tak dapat linear graf, dan macam2 masalah lagilah..yg for sure kau kena repeat la experiment tu..huhuhuhuhu


Tapi lab instrumental analysis ni je yang susah sebab kena pandai handle instrument..dah la akhir sem nanti ade lab exam..kau handle la instrument tu sorang2..owh scaryyyyy! Lab lagi satu best! Lab food product manufacturing..kau buat makanan contohnya aritu kitorang wat chocolate, jelly, can curry chicken dll..lepas dah siap experiment bleh makan dan tapaw bawak balik bilik sekali. Best knn..hihi.


Ok dah la cite pasal experiment sume ni. Sekarang masanya aku hanya mahu bergumbira sahaja. Lupakan sekejap hal hal yang tak menggembirakan ni. Tengok RUNNING MAN lagi bagus..boleh gelak guling guling golek golek..hahaha


Ok. Lupe nak cakap ape tadi...owhh yeah pasal blogger-droid. First time ni aku publish post gune benda alah ni. Rasenye sesuai la untuk aku yang bizi ni kan..tak payah pikir dua tiga kali nak bukak lappy ke tak sebab takut aku akan terlebih on9 sampai terlupa bahawa aku ade banyak test setiap minggu :'( sob sob. Cian kan aku..kalau hari hari kuliah jarang la dapat on9.


Nota kaki: sedang menerima realiti sem ini dengan tabah dan sabar walaupun selalu rasa science student macam aku ni tak de "life"


Published with Blogger-droid v2.0

No comments: