Mereka Sudah, Awak Bila Lagi??

~~Welcome~~

Ini adalah blog peribadi kepunyaan seorang perempuan kampung :)

Thursday, April 7, 2011

Yuyu Zulaikha - Ferrero Random GiveAway

Assalamualaikum.......


Hye semua, hari ni saya tergerak hati nak join Yuyu Zulaikha - Ferrero Random GiveAway. Rasenye saya adalah antara blogger terlambat untuk join. Bila tengok blog yuyu tadi dah 245 orang blogger yang join. Adakah peluang saya??hehe. Takpe2 mencuba tu xsalah kn. Jangan lah mengalah terlalu cepat. Chaiyok2 zai :))








Minggu ni saya memang bz ngan test, sebab tu la terlambat sikit. Ni la first time saya join benda2 macam ni. Apa yang membuatkan saya tertarik @ tergerak hati nak join benda ni?? Hehe..mestila sebab cik YuyuZulaikha yang comel ni (ayat membodek..huhu). Saya follower blog die ok. Yang paling penting, hadiah yang ditawarkan SANGAT-SANGAT MENARIK! Of course la cekelat Ferrero..takkanlah cekelat cadbury, hehe tajuk pon Ferrero Random GiveAway. So, kepada peminat cekelat ANDA HARUS JOIN [KLIK SINI].


Mula-mula hadiahnye hanyalah cekelat Ferrero..tp kemudian, dapat sponsor plak, TAMBAH LAGI HADIAH! YEAY YEAY! SAYA SUKA BANGAT! Nak tau hadiah ape?

  • skirt ala-ala YUNA (I LIKE!!) tajaan Irdina Qistina Boutique
  • shawl (DOUBLE LIKE!!) tajaan Shawls@AyuCinta, KZNabihah Boutique, ButikPinkKu (ni tambahan untuk  33 pembaca bertuah)
  • Untuk 5 pembaca bertuah: Yuyu akan review blog kite sebanyak 5 kali dalam mase sebulan ( NI I TRIPLE LIKE)
Ha...macam mane menarik kan, hadiah-hadiah tersebut? So apa lagi jom join! Nape saya triple like pasal review blog tu?? Sebab....kiter ni kan blogger BARU, so mestila kiter nak blog kiter femes sikit..hahahaha.

2 comments:

Unknown said...

lambat tak semestinya kalah...
yg penting penyertaan tak ditutup...

zainatul abu bakar said...

man-> betol betol betol :)))