Mereka Sudah, Awak Bila Lagi??

~~Welcome~~

Ini adalah blog peribadi kepunyaan seorang perempuan kampung :)

Friday, January 18, 2013

Untuk Yang Terakhir

Assalamualaikum wbt..

Ehemm..ehem..testing testing 123

OK listen..listen..listen here bebeh! (peace!)


*****************************

Adoii..mungkin bagi mereka yang bukan pengguna tegar laman-laman sosial seperti FB, twitter dan sebagainya, anda mungkin akan tertanya-tanya penyakit ape yang melanda status seluruh pengguna FB sekarang ini. Dah kalau kau scroll ke bawah FB tu..mesti kau dah pelik kenapa status diorang, LISTEN..LISTEN..LISTEN je kan..hehe. Haa,.yang tu korang gugel sendiri la..ada ape dengan LISTEN..LISTEN..LISTEN, hahaha.

Ok. Listen.

Aku nak bagi tau bahawa aku telah menyambut hari kemerdekaan buat diri aku yang ke-7. Kenapa 7? Sebabnye aku dah abis final exam di semester ke-7 ini. Lepas ni dah takde final exam dah..pasni masa untuk praktikal dan seterusnya akan masuk ke alam pekerjaan :D

Sekarang ni aku tengah setelkan hal-hal thesis. Tak lame lagi boleh print dan buat hardbound. Tak sabar rasenye..sebab dah siap thesis..boleh la aku balik rumah, yeayyyyy!

Oh ye lupe nak bagitau, aku akan praktikal di Nilai. Erm aku tak tau lagi nak duduk kat mane sebab bila aku balik rumah ni baru nak pegi survey rumah. Harap semuanya berjalan lancar :) Erm  kalau ade sesiapa yang tau ade rumah sewa ke dekat bandar putra point, nilai sila inform saya ek.







No comments: