Mereka Sudah, Awak Bila Lagi??

~~Welcome~~

Ini adalah blog peribadi kepunyaan seorang perempuan kampung :)

Sunday, April 1, 2012

Another Pretty Little Liars - Never Trust a Pretty Girl With an Ugly Secret

Assalamualaikum wbt..


Haa...tengok tajuk macam ade new series "Pretty Little Liars" je kan. Eh, korang tau tak ape "Pretty Little Liars" ni? Pretty Little Liars (PLL) adalah novel remaja karangan Sara Shepard. Mengisahkan Aria, Emily, Hanna dan Spencer yang kehilangan kawan baik mereka ataupun lebih tepat dipanggil ketua geng diorang ni, Alison. Alison ni kire Queen bee la dalam sekolah tu. Tapi kematian Alison atau lebih dikenali sebagai Ali ni adalah misteri. 

Sampai sekarang masih belum diketahui lagi siapa pembunuhnya. Ade pulak yang menyamar jadi "A" dan kacau bilau kan hidup Aria, Emily, Hanna dan Spencer. Habis sume rahsia depa pecah satu persatu disebabkan si "A" yang jahat ni. Tapi rahsia-rahsia tu hanya geng2 diorang je yang tau dan jugak Alison, tak de orang laen lagi yang tau. So, persoalannya, siapa "A"?? dan siapa yang bunuh Alison??

Kalau kau malas nak baca buku..boleh la pergi tengok ceritanya kat tv.Aku memang minat giler la dengan cite nih. So, bila aku suke cite ni..aku dah bertekad nak kumpulkan kesemua novel series ni.Kalau ade yang tak tau, boleh pegi tengok [The Official Site-Pretty Little Liars]


Ni series yang the latest aku beli kat Mid Valley

Baru ade 3 series, tunggu ade duit nak beli lagi.bila nak bace???hmmmm






NotaKaki: Yang spoilnya aku dah tau sape 'A ' sebab aku pegi tanya encik google, huhu. Biasala..aku tak suke tunggu lame-lame :p

1 comment:

mer said...

salam dear. bape buah yer sume novel nie?how much? and beli kat MPH ke?