Mereka Sudah, Awak Bila Lagi??

~~Welcome~~

Ini adalah blog peribadi kepunyaan seorang perempuan kampung :)

Tuesday, June 14, 2011

Comeback!

Assalamualaikum wbt….


Hye sume! Lame dah aku tinggalkan blog ni tanpa sebarang contengan. Nak kate sibuk, tak de lah sibuk, aku bukannya kerja…dok rumah jerr. Tapi entah kenapa, tiba2 aku langsung tak de mood nak update blog, nak tulis cerita atau apa2 bentuk penulisan yang aku minat sebelum ni. Aku rasa down sangat..entah kenapa aku rasa macam ni. Aku pun pelik dengan perangai aku yang satu ni, cepat berubah mood..sampai kadang2 aku pun tak tau ape sebabnya. Syukur Alhamdulillah…I’m back!! Nasib baek aku cepat recover dari penyakit “upside-down mood” nih, kalau tak…bersawang lah blog ni.

Jutaan terima kasih buat rakan2 blogger yang sudi singgah di blog ni..saya akan menyusul ke blog anda semua as soon as possible. Terima kasih jugak kepada abang ben, kerana segmen “Ben Ashaari Redah Blog Baru Je”…bilangan follower saya telah meningkat! Kamsahamnida ^_^

Dengan semangat baru ni aku akan berusaha lebih gigih dari sebelum ni. Aku akan cuba sedaya upaya untuk keluar dengan entri-entri yang mantop! Hehe. Sebenarnya..sekarang ni, aku cuba untuk tulis novel..yelah daripada tak de keje cuti2 ni baik aku buat sesuatu yang bermanfaat, betul tak?? Doakan aku berjaya ye kawan2. Walaupun aku tau berapa kerat je yang baca blog aku ni tapi aku akan pastikan suatu hari nanti blog ni akan berada sama level dengan blog2 terkenal.

p/s: mulakan hari anda dengan senyuman..pasti semuanya akan ok! Actually, June & number 6 do cheer me up J

No comments: