Mereka Sudah, Awak Bila Lagi??

~~Welcome~~

Ini adalah blog peribadi kepunyaan seorang perempuan kampung :)

Thursday, June 16, 2011

Ucapan Selamat Hari Lahir dari Menteri Belia & Sukan

Assalamualaikum…

Hye sume! Hari ni mood aku sangat lah baik. Nak tau kenapa? Sebab harini hari jadi aku yang ke 21 tahun! Hehe..muda lagi, tak lama lagi boleh mengundi sebab dah cukup umor. Korang nak tau tak sapa yang pertama sekali bagi ucapan Selamat Hari Lahir kat aku malam tadi?? Kalau aku cakap mesti korang tak percaya. Dato’ Sri Ahmad Shabery Cheek, Menteri Belia & Sukan beb! Hahaha..macam ni lah message tersebut:

Selamat Hari Lahir, semoga sentiasa sihat & ceria. Negara bangga mempunyai belia seperti anda. Salam mesra Dato’ Sri Ahmad Shabery Cheek, Menteri Belia & Sukan
16 June 2011    00:02:20

Hihihi..kembang hidung aku baca message ni,dah lah message hari jadi pertama pulak tu. Terima kasih kepada semua kawan-kawan, yang hantar message dan jugak kawan2 kat fb. Terima kasih atas ucapan & doa kalian semua J

No comments: