Mereka Sudah, Awak Bila Lagi??

~~Welcome~~

Ini adalah blog peribadi kepunyaan seorang perempuan kampung :)

Thursday, February 10, 2011

cuti berganda!

Assalamualaikum...

Yeay arini & esok uitm cuti!! Tp arini aku still kena pergi fac sebab aku kena keluarkan kobis dr cabinet dryer. Actually, experiment ni aku buat ari isnin..tp kena keluarkan arini. Memang kering giler la kobis tu..aku tengok dah macam keropok kobis je. Tp..yg tragisnya kitorang lupe nak amik berat kobis tu sebelum dikeringkan dalam cabinet dryer. Makanya, bila nak wat report nanti kami kena la menggunakan kepakaran sendiri untuk estimate berat kobis tersebut..huhuhu. Dah selalu macam ni..selalu lupe nak amik benda2 penting seperti berat, pH dll. Ehh..bercakap pasal kobis tu, aku terpikir ok gak kalo nak komersialkan keropok kobis tu..mane ade keropok kobis dalam pasaran kan kan..hehe. Tp aku tak rase la plak kobis tu td sedap ke tak..hahahaha

Walaupun arini uitm bagi cuti, tp masih ramai lecturer yg komited untuk buat kelas. Bagus la lecturer2 ni..komited & dedikasi. Actually, arini & esok cuti sebab ade Academic Conference dari 10 Feb hingga 12 Feb 2011 bertempat di Dewan Agong Tuanku Canselor (DATC) UiTM shah alam. Semua lecturer terlibat..sebab tulah kami cuti..hehe. Ayat yang sedap sikit..kelas kami ditangguhkan. Maknanya akan ada lah nanti kelas gantinya dong!

Lepas tu aku & tjah keluar..sebab aku nak bayar broadband. So, kitorang keluar & beli barang, makan..then terus balik. Balik2 bilik ape lagi terus tido..zzz. Bangun dari tido je..rum8ku, Raihan & Mira ajak pegi pusat sukan. Aku pun join je la..memandangkan dah lame xbersukan..hehe.

Malam ni baru la aku start buat lab report & ape2 kerja yang tertunggak. Ha..aku kena prepare untuk ahad ni sebab aku ade quiz arab on9. Aku memang xde basic Arab, so agak susah la Arab ni bagi aku. Tapi xpe, blaja slow2 nanti mesti mahir kan kan. Chaiyok2 Zai :p
Ok la..nak mandi dulu;hehe

No comments: